Известие

Collapse
No announcement yet.

Премахване на катализатор - "ЗА" и "ПРОТИВ"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Премахване на катализатор - "ЗА" и "ПРОТИВ"

    Здравейте колеги! Катализатора ми е запушен и не знам какво точно да правя по въпроса. Изчетох всички публикации на темата чак до 2006-та но така и не срещнах категорични и еднозначни съвети по отношение на проблема.
    Идеята ми е да премахна катализатора и да сложа гърне, но не ми се иска звукът да се променя. Кавква марка трябва да е това гърне не знам. Четох също така, че може да премине тръба през катализатора, защото в основното тяло където се намира има гърне.
    Предварително ви благодаря за изказаните мнения......
    Last edited by B. Stamatov; d.m.y г., 16:04.
    Alfa Romeo 156/1.8 T.S/ 144 h.p.

  • #2
    Първоначално публикувано от B. Stamatov Покажи съобщение
    Здравейте колеги! Катализатора ми е запушен и не знам какво точно да правя по въпроса. Изчетох всички публикации на темата чак до 2006-та но така и не срещнах категорични и еднозначни съвети по отношение на проблема.
    Идеята ми е да премахна катализатора и да сложа гърне, но не ми се иска звукът да се променя. Кавква марка трябва да е това гърне не знам. Четох също така, че може да премине тръба през катализатора, защото в основното тяло където се намира има гърне.
    Предварително ви благодаря за изказаните мнения......
    Има да се продават едни надупени тръбички по размер. Отваря се катализатора с малък сряз. Маха се питата заварава се тази тръбичка вътре и се затваря пак. И готово.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      Има да се продават едни надупени тръбички по размер. Отваря се катализатора с малък сряз. Маха се питата заварава се тази тръбичка вътре и се затваря пак. И готово.
      Да разбирам предполагам, че и по сервизите за изпускателни системи са наясно как да я направят тази манипулация. P.S. Знам, че и ти смяташе да премахваш карализатора. Така ли реши проблема- с тръбичка?
      Alfa Romeo 156/1.8 T.S/ 144 h.p.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от B. Stamatov Покажи съобщение
        Да разбирам предполагам, че и по сервизите за изпускателни системи са наясно как да я направят тази манипулация. P.S. Знам, че и ти смяташе да премахваш карализатора. Така ли реши проблема- с тръбичка?
        Не, аз няма да го махам. Докато си е здрав да си седи.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          Не, аз няма да го махам. Докато си е здрав да си седи.
          А как се разбира дали е здрав и работещ на 100%
          156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
          Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Не, аз няма да го махам. Докато си е здрав да си седи.
            Значи не знаеш дали се прецаква нещо, ако се направи по този начин?
            Alfa Romeo 156/1.8 T.S/ 144 h.p.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Pepo Покажи съобщение
              А как се разбира дали е здрав и работещ на 100%
              С компресор се надува или надникваш с око. Ако не са задръстени дупките на питата значи е ок. Моя го гледах с фенерче при разкачена двуцевка и въпреки това го надуха в сервиза и казаха, че е перфектен.

              ---------- Post added at 17:53 ---------- Previous post was at 17:51 ----------

              Първоначално публикувано от B. Stamatov Покажи съобщение
              Значи не знаеш дали се прецаква нещо, ако се направи по този начин?
              На други коли съм виждал така да го правят. И звука им не се променя. Разликата е там, че се вижда вече като гори масло и го хварля през ауспуха. А преди това маслото са наслоява в катализатора и от високата температура се опича вътре и с времето се запушват порите на питата или се раздробява на парченца.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                и аз тука ако позволите да се включа в темата, знам че ако катализатора е заминал от ауспуха миришело на развалени яйца, това знам ,че било също предпоставка че катализаторчето вече не си върши работата както трябва и е извън строя

                Comment


                • #9
                  Твърдо ЗА.......
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #10
                    И аз съм твърдо ЗА, да зле е за природата, но за колата е много по-добре без катализатор...
                    156 2.4JTD 136+ PS

                    Comment


                    • #11
                      Аз съм на крачка от премахването на 2-та катализатора след колектора на ЦФ3 двигател Преди година махнах най-крайния и само положителни ефекти съм усетил...
                      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                      FIAT Coupe 16VT
                      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                      Comment


                      • #12
                        Аз засега съм ЗА премахването на катализатора, докато не ме стимулират да си сложа никакво слагане. Той моя някой вече го беше махнал кат купих колата. Ако го направят данъка наполовина с катализатор (както е при автомобили под 100кс) ще съм един от първите които ще си сложат, но дотогава нямам 300-400лв излишни.
                        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                        Горе главата, нищо че е празна...

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Vanco
                          Кокоши или пачи?
                          Пуйчи )
                          Против махането съм, общо взето полза голяма няма според моето скромно мнение, ако е наред.
                          Наистина, никой не стимулира наличето му или това дали е в ред или не.
                          Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                          Нагоре по стълбата, която води надолу
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            НИКАКВА разлика няма с работещ катализатор и без него.Говоря за поведението на колата
                            ALFA ROMEO 159 2,4 JTD 210 PSsigpic

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от plamen76 Покажи съобщение
                              НИКАКВА разлика няма с работещ катализатор и без него.Говоря за поведението на колата
                              Е да де колега, ама ако е изправен и колата по-новичка.
                              Само че нашите "убавици" са вече позастаряващи и е съвсем нормално и катализатора да се позадръстил (ако вече не е бил и някой да го е махнал). Аз също съм на мнение, че ако е изправен не трябва да се пипа (както всяко едно нещо по една кола), но ако е задръстен просто няма друго решение освен махане или смяна. До колкото знам тия по 200-400лв, са някакви универсални и съм доста скептичен относно ползата им. Иначе оригиналния си е бая цифра и не си заслужава инвестицията - да беше 3-4 годишна кола, да го смениш, ама на 10-12 годишен барутарник, това е най-малкия проблем.
                              Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                              Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                              Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                              Alfa Romeo 156, 2.0TS

                              Comment

                              Working...
                              X